Faceți căutări pe acest blog

duminică, 20 iunie 2010

Dezamagita de GagaBux

Majoritatea, daca nu chiar toti, au tinut sa-si exprime admiratia pentru GagaBux si continua si acum. Eu cred ca ma numar printre putinii care cred ca GagaBux nu o sa o mai duca mult. Am aproape 2 luni de cand am cerut plata si inca nu am primit-o.
In urma cu cateva saptamani mi-am alocat ceva timp pentru a citi mesajele de pe forum-ul GagaBux. Asa am aflat ca au inceput mai multi sa se intrebe ce se intampla cu platile, de ce intarzie asa mult. A existat si un raspuns prin care era anuntat faptul ca gagabux se va imbunatati, ca va deveni un site care va face platile instant.
De atunci Gagabux a tot intrat in reparatii sau in ce a intrat ca imbunatatiri nu am vazut. Mi-a mai dat cineva o speranta: cica o cunostinta de-a lui a primit plata dupa 59 de zile. De la 10 zile lucratoare la 59! Asta zic si eu intarziere.
Insa nu acest lucru m-a facut sa nu mai am incredere in gagabux ci incercarea la care am supus site-ul.
Datorita faptului ca stransesem aproape 10 dolari, ca imi pierdusem deja increderea in administratorul si te-ului si nu puteam face cererea de plata pana nu se rezolva cea precedenta, am inceput sa-i cheltuiesc.
Am jucat la Referral Jackpot. Iti alegi niste numere de la 1..100, pe care le platesti bine-nteles, si apoi astepti sa se extraga numerele castigatoare.
Am jucat de 2 ori. Prima data am cheltuit mai putin. Am cumparat cateva tichete. Un numar cumparat de mine a iesit numai ca nu aparea in dreptul numelui meu. Ok. M-am gandit ca nu am retinut eu bine ce numere am ales si am trecut cu vederea. Peste cateva saptamani am jucat din nou. De data asta am cumparat 11 tichete si mi le-am scris sa nu le uit. Surpriza! Din nou mi-a iesit un numar. Dar nu eram scrisa in dreptul numarului castigator.
Chestia asta nu e normala la jackpot. Un tichet e detinut doar de o persoana altfel ar trebui specificat ca se vand un numar de... de acelasi fel sa stie si lumea la ce sa se astepte. Nu o data am observat anuntati castigatori cu aceleasi numere!!! Asa ca de ce ma mai mir?
I-am scris administratorului si i-am spus nemultumirea mea. Am facut asta acum cateva zile. Bine-nteles, i-am dat toate detaliile de la runda la care am jucat si i-am spus ca am mai observat neregului la jackpot. Va ganditi ca am meritat sa primesc vreun raspuns? Nici "Va multumim...",nici "Contestatia dvs a fost inregistrata" nici "Du-te-n pm" sau altceva.
Dar nu m-am oprit doar aici cu cheltuielile. Ca doar mai aveam bani! Nu-i dadusem pe toti pe bilete iar curiozitatea mea era mare (acum nu mai e, am ajuns la o concluzie!!!). Am inchiriat 5 referrali. Cineva pe forum a pus o intrebare despre referralii inchiriati: daca si la ceilalti referralii inchiriati dau doar jumatate din click-uri. Pana atunci nu aparuse niciun raspuns. Prin urmare am incercat si eu. Stiti cat muncesc cei 5 ref ai mei pe zi? Va tineti bine? Majoritatea dau 0 click-uri/zi. Ieri am ajuns la un numar maxim de click-uri date de cei 5: 9 click-uri... Zau asa... In felul asta imi recuperez banii dati pe ei la pastele cailor :)))). Oricum, putin interesant. O sa va anunt daca o sa-mi primesc banii. Si indiferent daca-i primesc sau nu eu mi-am facut deja o impresie si nu am chef sa muncesc de-a' in pulea pe un site care triseaza la jackpot. Succes celor care mai au incredere ca gagabux e pe drumul bun dar mai are cate un "gropoi" in cale. Scuze! Succesuri ca e mai la moda!

Anterior Home Următor

Bookmark and Share

3 comentarii:

  1. Wow,nice, one of the best read posts so far.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gagabux -> scam in devenire

    RăspundețiȘtergere
  3. E o mare magarie Gagabux. Am aproape 1400 de referrali inchiriati si am dat cashout 6 $ amarati pe 20 aprilie. Azi, cand postez e ziua Americii! :)) Si n-am vazut inca dolari americani de la Gaga. In schimb au inventat alte smecherii. Cica nu mai ai voie sa folosesti decat 60$ maximum din balanta principala PE LUNA! Iar limita de referrali pentru SILVER (cum sunt eu) este de 1500. În conditiile în care ai nevoie de peste 400$ lunar ca sa-i reinnoiesti, CUM o sa faci sa-i reinnoiesti daca: 1. cashoutul maxim admis e de 150$ pe luna si 2. am aproape 3 luni de cand astept un cashout? Baietii asteapta sa ne falimenteze pe toti SAU sa mai culeaga bani de la prosti din alertpay si paypal. E clar ca sunt hoti. A, si e unu' Foamea acolo, moderator roman, care sterge aproape toate posturile negative. Eu am scris frumos si am explicat situatia. Mi-a sters TOT. Roman vandut. Sau e pleonasm, nu stiu. Mi-e sila de cei care inseala si mint sute de mii de oameni ca sa castige ei un ban pe sub tejghea. Un lucru e cel mai clar: TOTI MODERATORII GAGA trag acum de timp, ca asa au ordine de la Admin, care isi face bagajele. Gaga, va merge bine-mersi multe luni de acum inainte. De ce? Din cauza celor care inca spera, care au investit si care nu vor sa creada ca Gaga nu plateste decat cativa (si mai ales pe oamenii lor, ca la Caritas, primii inscrisi) ca sa poata tzipa pe forumuri: "GAGA PLATESTE!" Ca pe forumul lor, te lasa sa fii nemultumit daca nu ai cine stie ce performante... dar daca ai un numar mare de refi, ca mine, nu-ti lasa postul pe forum, ca ii demoralizezi pe naivi. ASTA E GAGA. Nu va pot spune ce sila m-a cuprins. Vorba unui animator radio dintr-un film de scurt metraj pe care vreau sa-l fac vara asta cu cativa prieteni: "Ce sansa dati familiei umane?" Raspunsul corect e la Cacabux.

    RăspundețiȘtergere