Faceți căutări pe acest blog

marți, 15 iunie 2010

Un nou forum

Am facut si eu un forum ca tot e la moda. Am observat ca nu toti administratorii/moderatorii de forum-uri PTC sunt seriosi: iti promit marea cu sarea pana isi fac echipa pentru un site PTC, incaseaza plata si de tine uita... Ii servesti cat ii servesti, inchizi ochii dar cand iei tzeapa a treia, a patra oara ii mai bagi in origine... Ii alegi pe ce seriosi si-ti vezi de treaba.
Azi am "intalnit" o persoana care se lauda ca face aproximativ 300 dolari pe luna. Numai de la un singur site are de incasat aproximativ 180 de dolari. Mi s-a parut o suma imensa de si nu contest faptul ca se poate daca esti vechi in bransa... Oricum, chestia cu Google Adsense nu o inghit decat daca este vorba de site-uri cu cateva mii de vizitatori pe zii.
Am ajuns la concluzia ca multi se lauda. Mint de ingheata apele. La urma urmei ce mai conteaza cateva zero la sfarsitul unui numar daca 0 nu are nicio valoare? Jos palaria pentru cei ce nu se lauda si au castiguri lunare peste salariul mediu pe economie.
Sa ne intoarcem de unde am plecat. La forum. Adica, la o ambitie de-a mea.
Oricine are dreptul sa propuna site-uri oriunde!!! Oricine are dreptul sa propuna oricand site-uri. Oricine are dreptul sa faca oferte atata timp cat isi tine cuvantul. Oricine poate veni cu propuneri si reclamatii. Indur criticile atata timp cat am de invatat din ele.
In plus nu e nevoie sa vrei sa faci neaparat bani pe net. Este alegerea ta ce vrei sa faci cu timpul tau sau cu site-ul tau.
Ce aduc in plus fata de alte forum-uri (inafar de aceasta libertate la postare)? Faptul ca oricine poate sa-si posteze site-ul la site-uri partenere daca respecta cerintele prezentate in categoria "site-uri partenere". Singura conditie pentru a posta un site este sa fie membru al forum-ului si sa nu uite de cerinte!!!
O sa mai includ o discutie despre programe de afiliere (serioase). Sper sa gasesc destule persoane care sa propuna astfel de site-uri. Sunt muuuuuuuuuuullllllllllllllltttttttttttttttttteeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Chiar si romanesti. Dovada ca romanul a inceput sa se mai destepte un pic. Ca de, reclama nu se face doar prin ziare, tv si radio!
Azi forumul face 2 zile. La multi ani!
Hai alaturi de noi pe forum!
Anterior Home Următor

Bookmark and Share

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu