Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 28 iulie 2010

Internet Marketing-ul - o oportunitate

In urma cu aproximativ un an, la nervi, dupa ce luasem o tzeapa de zile mari de la administratorul de atunci al site-ului Sport Club Columna, am zis ca las deoparte lejeritatea si ca daca vreau ca treaba sa fie bine facuta sa nu ma mai bazez pe persoane "experte in publicitate" si cu cursuri de "Web designer" ci sa ma ocup chiar eu de aceasta munca avand, in mare, cunostintele necesare. Datorita faptului ca nu le prea am cu partea de design si nici bani pentru a cumpara un domeniu, am luat hotararea de a face site-ul clubului pe subdomeniu. In doua zile a fost indexat si in cel mult 3 luni am ajuns la PR 3 (iar dupa putin timp la PR 4).
Asa a inceput munca mea pe internet.
Dupa un timp a inceput sa ma macine gandul sa-mi cumpar mai mult spatiu pentru site si sa fac un ban in plus cu ajutorul internetului.
Prin urmare... am inceput sa caut cat mai multe informatii, sa ma documentez, sa aflu din ce in ce mai multe.
Intr-o zi mi-am adus aminte ca am gasit candva un site in care scria cum poti obtine bani pe internet din bloguri, mai exact, era vorba despre faptul ca puteai scrie articole pe blogurile personale sau retele de socializare (fara a face spam) pe anumite teme si sa fii platit pentru aceste articole. Lucru practicat si de site-ul care mi-a oferit subdomeniu pentru Columna in schimbul unei reduceri de 50% pe an fapt care mi-a inspirat incredere in metoda. Am cautat site-ul dar nu l-am mai gasit. Am gasit in schimb un alt site care sa ma introduca in misterele obtinerii banilor pe net si care mi-a oferit un ghid gratis: Castiga bani din blog .

De ce vrei sa castigi bani pe Internet? Pur si simplu pentru ca veniturile pe care le strangi muncind peste 8 ore pe zi/5-7 zile pe saptamana nu-ti ajung de la o luna la alta. Daca ai ghinionul sa ti se mai intample si vreun necaz, cum ar fi o inmormantare sau o boala, poti acumula datorii mari la banci sau camatari. Internetul, desi de multe ori nu e o unealta sigura, iti ofera o alternativa: sa strangi ceva bani in plus pentru confortul tau. Banii astia nu vin usor insa e un castig si tu poti sta acasa, in confortul casei tale, cu o ceasca de cafea in fata facand ceea ce oricum ai fi facut: navigare pe net, cautare de informatii, socializare sau administrarea site-urilor personale... nu intr-o gasca de colegi care se sapa unul pe altul pentru a nu fi concediat.

Care este cea mai mare grija in privinta castigului de bani pe Internet? Griji sunt peste tot. O grija foarte mare a devenit acum daca iti incasezi dramul de bani munciti cu sudoare dupa ce trece luna sau nu, daca fuge patronul din cauza datoriilor lasandu-si salariatii cu fundul in balta sau nu, daca cineva atenteaza la banii de pe cardul tau... Toate sunt lucruri care te macina... si te macina zilnic, ora de ora, minut cu minut. Poate esti mai sigur sa tii banii in casa sau sa-i duci personal intr-un cont in banca, sa-i primesti in mana ci sa nu fii legat, asa cum este si legal - sa-ti ti se dea posibilitatea sa alegi daca primesti banii pe card sau in mana - de primirea salariului pe card (iar in cazul asta banca sa nu-si asume nicio raspundere daca, dintr-o data, toti banii iti dispar din cont). Ce griji ai atunci cand castigi bani pe net? Cam la fel ca in viata reala! Sa nu dai datele contului la nimeni si cine "te angajeaza" sa fie de incredere.

De ce vrei sa inveti Internet Marketing? Pur si simplu ca-ti poate asigura un venit suplimentar. Fiecare clipa din viata ta poate fi transformata intr-o clipa in care sa castigi bani intr-un mod pasiv sau activ. Toate aceste lucruri depinde de tine. Partea buna este ca internet marketing-ul functioneaza si atunci cand dormi sau cand iti faci treaba la servici. Prin urmare, de ce nu ai incerca? Ce te poate retine? Oricum, pana sa ajungi sa te intretii numai cu banii castigati de pe net este cale lunga. Asa ca mai profitabil este sa castigi bani si de pe net si de la servici (daca ai unul!).

Care este cel mai important lucru in Internet Marketing pentru tine? Cred ca toti dorim sa muncim cat mai putin si sa obtinem cat mai mult bani. Daca muncim mai putin avem timp si pentru hobby-urile noastre iar daca castigam mai mult, putem sa le si intretinem. Parerea mea este ca cel mai important este sa dovedesti ca esti o persoana serioasa, demna de incredere, care isi face treaba bine si care stie sa profite de avantajele oferite de maketing-ul pe internet. Hai sa dam un exemplu: am avut o problema la laptop si a trebuit sa schimb alimentatorul. In oras, nu am gasit. Probabil as fi gasit daca nu ar fi dat majoritatea firmelor faliment. Destul de comoda din fire, am incercat inca o data puterea internetului. Am gasit un site, mi-a facut impresia unui site serios si am facut comanda. A doua zi pachetul cu alimentatorul era acasa. Nu era prima mea tentativa de genul asta. Acum vreau sa-mi iau masina de spalat tot de pe net. Transportul gratis, firma de incredere, hartiile ca si cum as cumpara pordusul de la magazin. De ce sa-mi pierd timpul fugind de la un magazin la altul si apoi platind transportul? Asta e punctul meu de vedere ca si cumparator. Dar ca vanzator? Pur si simplu: nu stau in spatele tejghelei asteptand sa-mi viziteze cineva magazinul si sa-l conving sa cumpere. Am un magazin virtual care lucreaza de minune fara ca eu sa fiu omniprezenta, asa ca, mai pot pune si de o ciorba! Si cand te gandesti ca ceea ce am spus despre vanzator-cumparator este doar o mica parte din ce inseamna internet marketingul!!!

Ce anume vrei sa inveti despre castigul banilor pe Internet? Pur si simplu, eu una, as vrea sa invat cum as putea sa am mai mult curaj pentru a face afaceri pe internet si cum as putea sa actionez astfel incat sa nu mai pierd vremea pe internet dand click-uri sau socializand ci sa obtin un venit pasiv sigur fara sa primesc tzepe. Sa invat cum pot face diferenta intre site-urile care ofera programe de afiliere si se tin de cuvant si cele care ar trebui "aruncate la gunoi". Sa invat cum trebuie sa scot bani mai multi din blogul meu, sa-mi maresc numarul de vizitatori si sa-i "conving" pe acestia sa-mi dea click-uri pe reclame sau sa faca cumparaturi prin intermediul site-ului meu. Vreau sa invat cum sa fac sa nu mai iau tzepe si sa obtin un venit sigur. Tu, cititorule, ce ai vrea sa inveti?


Anterior Home Următor

Bookmark and Share

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu