Faceți căutări pe acest blog

duminică, 1 august 2010

Referrali si tzepari

Asa scriu eu. Acum am chef sa scriu fara diacritice si sa ma injure cine vrea. Asa scriu eu "tzepari"  de la "tzeapa" si, cum nu am chef sa folosesc diacritice, prefer sa scriu cu "tz" pentru a-mi exprima dezgustul.
Nu este de ajuns ca tzepele vin una dupa alta de la PTC-uri care mai de care mai faimoase. Unii mai cred ca GAGA o sa reinvie si ca tot ce se vorbeste pe la colturi sunt doar barfe demne de a arunca cu noroi intr-un site model. Eu pot sa spun ca astept banii de la gagabux de 3 luni si sunt sigura ca nu au de gand sa-mi intre in cont. Tot la fel cum cred ca nici buxismul nu mai plateste... ca doar intra in reparatii iar banii nu mi s-au mai dat instant. Sa dea Domnul ca in privinta asta sa nu am dreptate.
Nu e usor sa faci bani din click-uri. Deloc. Dar e o etapa principala prin care trebuie sa treci atunci cand vrei sa faci bani pe net. Cu bune si rele aceasta este o etapa care te pregateste pentru ceea ce va urma. Si anume, in primul rand, ca nimic nu se obtine usor pe net daca esti cinstit. La fel ca in viata zilnica. Incepi sa-ti formezi ochiul, sa-ti ascuti simturile si... sa apreciezi a 1000 sau 10000-a parte dintr-un cent.
Vrei sa-ti iei banii mai repede? Ok. Cine nu ar vrea (poate doar admin-ul daca sacul cu banii ajunge sa se goleasca)?! Cauta referrali. Unde? Peste tot. La urma urmei metodele de a face bani pe net seamna foarte mult cu MLM-urile, mananci de pe "spatele" retelei pe care ti-o construiesti.
Iti cauti referrali printre prieteni, pe site-urile PTC, pe site-urile de schimb de trafic (daca accepta), pe forumuri, retele... oriunde, numai sa gasesti. In timp se incheaga si prietenii bazate pe o oarecare incredere, ceea ce e bine.
Am incercat multe metode. Inclusiv sa platesc pe cineva sa fie referralul meu. Dar nu pot oferi nimanui mai mult decat a castigat pentru mine ci doar atunci cand imi intra banii in cont. Prin urmare, nu am gasit pretendenti. E normal sa nu aiba omul incredere. In primul rand si eu am primit tzepe de genul asta... vorbesc cu persoanele respective dar cand au nevoie de referrali activi bag ca si strutul capul in tarana si ma fac ca nu le vad strigatele de ajutor. Asa ca... cine are mai mult de pierdut pana la urma?
Cele mai bune roade le-au dat schimburile de referrali. Adica, tu imi dai un site in care eu sa-ti fiu referral activ iar eu iti dau un site la schimb in care sa-mi fii referal activ. Cum nimic nu e perfect nici aceasta metoda nu o pot lauda dar mi se pare cea mai eficace. Ce defecte i-am gasit:
- ma inscriu la tine daca te inscri la mine - greu e sa faci primul pas! Neincrederea e la putere si se comunica foarte greu. Majoritatea nici nu vor sa comunice pe messenger sau sa-si dea e-mailul. Prefera sa comunice prin intermediul unui forum. Cand planeaza neincrederea, cata incredere sa am eu in ei? Spun asta pentru ca eu iau de bun totul pana la proba contrarie. O chestie psihologica, nu am chef sa intru in detalii.
- daca le "crapa" site-ul nu mai sunt activi pe site-ul tau. Lucrul asta nu mi se pare corect, fiecare cu norocul lui.
- site-ul este scam iar referralul afla acest lucru. Mi se pare cel mai corect sa-si anunte "superiorul" adica persoana cu care a incheiat intelegerea. Foarte probabil aceasta isi desfasoara mai departe treaba, isi da click-urile zilnic chiar daca are banuiala ca si el da click-urile pe un scam sau pe un site care va crapa curand. Nu sa-si intrerupa activitatea si sa lase prostul sa lucreze pentru el. Impreuna pot ajunge la o solutie astfel incat afacerile dintre ei sa mearga bine in continuare nu sa lasa un gust amar in gura.
- da click-uri cateva zile dupa care dispare in ceata. Cam multi de genul asta. Multi nu fac altceva decat sa se inscrie si sa zica "sa munceasca prostul pentru mine", mergand pe ideea ca nimeni nu vrea sa piarda banii munciti pana atunci si isi va continua activitatea pe site.
Nu am analizat aici toate tipurile de referrali obtinuti la schimbul de referrali.
Dar stiti ce ma supara? Oamenii care cred ca se ridica pe undeva la nivelul "zeul PTC-urilor", acei oameni care doresc sa fie venerati. Daca le sunt referral si imi dau zilnic click-rile (cu cateva exceptii cand sunt plecata din localitate, am ceva probleme de sanatate sau alte chestii din astea) de ce sa ma futizeze la cap cu mesaje de genul "cine nu-mi da 2 zile la rand click-urile il scot din lista" - daca nu am facut schimb de referrali cu el si am facut intelegere de plata, sau.. "eu nu am decat cateva site-uri despre care stiu sigur ca platesc" si care nu ma platesc ca referral si nici nu vor schimb de referral dar au pretentii sa dau zilnic click-uri. Care e solutia cea mai buna? Afara din lista mea de messenger/skipe si gata cu afacerile.
In unul din viitoarele articole va voi spune despre site-urile care te platesc. Acum... vreau o gura de cafea!


Anterior Home Următor

Bookmark and Share

3 comentarii:

  1. cata dreptate poti avea...:|...trec prin chestii similare

    RăspundețiȘtergere
  2. salut! te intereseaza un schimb de referali? adica eu ma inscriu la tine si tu la mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. cine vrea sa faca schimb de referali?

    RăspundețiȘtergere