Faceți căutări pe acest blog

marți, 3 august 2010

Inchirierea si cumpararea de referrali

M-am gandit la atat de multe subiecte. Multe. Nu toate au lagatura cu intrnetul. Unele au doar cu societatea in care traim, in care omul s-ar preta la orice sa faca rost de bani, fie el foarte bogat sau sarac. Cred eu ca aia mai saraci sunt mai bogati cu duhul.
Oricum... hotararea finala a fost sa-mi vad de drumul pe care am inceput sa-l parcurg. Azi vreau sa vorbesc despre referralii cumparati sau inchiriati de pe site-urile PTC.
Sincer... recunosc nevoia aceste investitii dar dupa ce am luat tzepe pe absolut toate site-urile de pe care am cumparat sau inchiriat referrali aceasta investitie mi se par bani aruncati in vant si implicit timp pierdut de pomana ca sa faci rost de bani.
E adevarat ca pentru site-uri ca NeoBux, OnBux, as adauga chiar si 888Bux, desi nu simt o siguranta a acestui site, inchirierea de referrali este o necesitate. Prea multe persoane inscrise si prea putine ramase. Pe net reclamele curg una dupa alta astfel incat, facand un mic calcul al probabilitatilor iti dai seama ca poti sa lansezi 10000 de reclame si sa nu ai norocul sa te alegi cu vreun referral. Insa, nu stiu cum se face ca ma tot pacalesc la marfa. La mine nu muncesc. Nu-mi scot nici a 10-a parte din cat am investit pentru inchiriere/cumparare.
Imi spunea cineva ca a cumparat pentru un site aurora 40 de referrali la pretul a 30. A negociat. Insa, nu-i lucreaza decat vreo 15. Eu as spune ca este norocos.
De exemplu, am inchiriat pe NeoBux acum cateva zile un pachet de 3 referrali.Deabea ieri mi-a dat unul 4 click-uri. Pe 888bux am inchiriat tot 3 referrali. Sunt vreo 2 saptamani  de atunci. Unul a dat 4 click-uri iar altul 3. Pe GagaBux am cumparat, parca, 8. Dezastru... Am avut si 0 clicuri pe zi. 8 erau multe... Ce sa mai zic de alte site-uri care nu au o cautare asa mare? Ca nu mi-au dat niciun click? Cam asta e.
Pana la urma tot referralii platiti sau obtinuti la schimul de refferali sunt cei mai buni. Asta-i parerea mea. Insa, nu pot sa neg faptul ca daca nimeresti cativa referrali activi din 10 refferali inchiriati, vezi altfel lucrurile. Vezi ca banii investiti au meritat. Fiecare cu norocul lui. Nici cand te duci la magazin si vezi marfa nu esti sigur ca nu e alterata... dar barem cand cumperi referrali care se dau la rand? (adica din stocul de refferali inscris la administrator, de cele mai multe ori ;) ). Desi mi-a trecut pe la urechi ca unii ar folosi "robotei" carora le dicteaza ce sa faca...

Anterior Home Următor

Bookmark and Share

Un comentariu: