Faceți căutări pe acest blog

vineri, 13 august 2010

Curva sau fata cuminte?

Nu mica mi-a fost mirarea cand printre cuvintele cheie cautate au fost: curva pe bani, curva smechera, cum sa-mi fac amantul sa-mi dea bani si alte astfel de "chestii".
Binenteles, m-a apucat rasul si ma apauca rasul de fiecare data cand gasesc asa ceva la statistici.
Cu ocazia asta mi-am adus aminte de o fosta prietena a unei cunostinte. Venind el de la servici, seara tarziu, in ziua de Sf. Valentin si-a facut timp ca dupa o zi de lucru, poate de peste 12 ore, sa treaca pe la prietena lui, prietena pe care o avea de vreo 2 ani si cu care relatia era destul de inaintata. Dar nu se putea duce cu mana goala pentru ca, fiind el baiat cu soric subtire si bine crescut, nu merge in vizita cu mana pe dansa. Cu greu, gasi un magazin cu jucarii si-i cumpara una din ultimele jucarii aflate pe raft. Nu va mirati, acest lucru se intampla cu vreo 6-7 ani in urma. A ajuns bucuros la femeia despre care credea ca-l asteapta cu aceiasi nerabdare pe care o simtea el... insa, ea nu a fost deloc incantata si nu a contenit sa spuna la toata lumea ce jucarie urata a primit. Eu nu-mi pot inchipui o jucarie de plus urata insa... no coment. Rezultatul: dupa cateva luni domnisoara s-a afisat cu altcineva.
Diferenta dintre o curva si o fata cuminte: curvele se multumesc numai cu ceva mare sau de valoare, sau si mai bine cu ambele calitati pe cand unei fate "la casa ei" i se pare cel mai frumos cadou si cel mai ieftin mai mic lucru cu conditia sa-l primeasca de la cineva pe care-l pretuieste. In plus, o curva se naste curva, o fata cuminte tot cu sangele curat ramane. Pentru ca daca nu are microbul in sange nicio fata cuminte nu ajunge curva.
Si tot ca o paranteza. Candva era moda sa se casatoreasca oamenii din dragoste, acum doar romanticii mai cauta iubirea. Mama a primit de la tata la putin timp dupa ce s-au cunoscut, un bibelou de sticla care infatisa 2 pisicute: una albastra mai mare si una rosie mai mica. Nu era mare, nu era scump dar era sugestiv. Au trecut de atunci aproximativ 40 de ani. Bibeloul e in vitrina, noi, copiii, am ajuns la o varsta destul de inaintata si nu putem sa spunem ca parintii nostrii s-au certat vreodata atat de rau incat sa nu-si vorbeasca nici macar 15 minute.
Anterior Home Următor




Bookmark and Share

Un comentariu:

  1. Hm..la fetele cuminti le plac cadourile mici si ieftine.. Asra e concluzia ? Inseamna ca fac parte din categori cealalta ! Sunt impreuna cu iubitul meu de 3 ani, si mi-a facut destule cadouri pana acum. De exemplu : un ceas , un con.. Imi place mai mult ceasul . Un set de lenjerie intima, un album foto. Imi place mai mult lenjeria.

    O persoana care iubeste accepta din partea persoanei iubite orice cadou. Faptul ca unele lucruri ti se par mai frumoase si altele nu, nu catalogheaza ce fel de persoana esti.

    Ar fi ...nu stiu cum s-ar numi sincer, sa ma ascund dupa masca " FATA CUMINTE " si sa spun ca imi place mai mult un con decat un ceas. Nu e aiurea ????

    Ca le-am primit cu placere pe ambele, asta e partea a doua. Dar nu e corect sa spui daca o femeie e curva sau nu in functie de cadoul mai scump sau mai ieftin.

    Parerea mea. O zi buna

    RăspundețiȘtergere